در جریان مرحله شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی در دقیقه ۱۰۰ با گل وحید امیری به سود پرسپولیس به پایان رسید.

کارت زرد: محسن ربیع خواه (دقیقه ۶۹) برای پرسپولیس و محمد مسلمی‌پور (دقیقه ۹۴) برای ماشین‌سازی

کارت قرمز: رسول خطیبی (دقیقه ۸۲) برای ماشین‌سازی

گل‌ها: وحید امیری (دقیقه ۱۰۰)


ترکیب پرسپولیس : علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (دقیقه ۶۵- محمد انصاری)، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی (دقیقه ۶۳- علی علیپور) و جونیور براندائو (دقیقه ۷۳- احمد نوراللهی).

ترکیب ماشین‌سازی : حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، محمد سهراب‌نژاد، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، سید محمد خرم‌الحسینی (دقیقه ۶۲- محمد قادری)،  بابک مرادی،‌ شاهین ثاقبی (دقیقه ۴۳- عزیز معبودی)،  سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر.


پس از اعلام خطا روی علیپور در دقیقه ۸۴ توسط کوپال ناظمی، کادر فنی ماشین‌سازی به شدت نسبت به تصمیم اعلام شده معترض شدند.

این اعتراض‌ها به قدری بود که ناظمی بازی را متوقف کرد و آنالیزور ماشین‌سازی را از زمین اخراج کرد. پس از این موضوع عصبانیت کادر فنی ماشین سازی افزایش یافت و رسول خطیبی دستور به بیرون آمدن بازیکنانش از زمین بازی داد که این امر موجب شد تا داور او را اخراج کند.

پس از توقف ۷ دقیقه‌ای بازی، علی علیپور پشت ضربه قرار گرفت و پنالتی را خراب کرد و رسول خطیبی که هنوز از کنار زمین بیرون نرفته بود، قصد دویدن به سمت داور را داشت که او را گرفتند و او هم در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت که گل نشدن این پنالتی کار خدا بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا